הפרופ' הבכיר השתלח: "א"א לסבול את הטפילות החרדית"

    נתי קאליש 5 Comment on הפרופ' הבכיר השתלח: "א"א לסבול את הטפילות החרדית"

    חתן פרס ישראל הפרופ' אסא כשר תקף את הציבור החרדי בהסתה חסרת מעצורים ואמר: "אי אפשר לסבול את הטפילות החרדית. לא הכרנו דבר כזה בשום תקופה. הצורה הזו תוביל להתמוטטות של המדינה"

    צילום: Moshe Shai\פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חתן פרס ישראל ומחבר הקוד האתי של צה"ל, פרופ' אסא כשר, התראיין היום ליומן הצהריים של רשת ב', והתייחס לרפורמה המשפטית של יריב לוין ותקף אותה בחריפות רבה.

    "יש בפרלמנט קבוצה כוחנית, ממש בריונית, שרוצה להפוך כאן את סדרי השלטון, נוסח המשטרים הקומניסטים של אירופה" אמר. "בית המשפט חייב להיות בעל המילה האחרונה להגיד לממשלה ולכנסת – חציתם את גבולות הדמוקרטיה" הוסיף הפרופ'.

    בהמשך הריאיון הסית הפרופ' בחריפות רבה נגד הציבור החרדי ואמר: "אי אפשר לסבול את השלטון הרודני של הלאומנות שעכשיו יושבת בשלטון. אי אפשר לסבול את הטפילות החרדית. לא הכרנו דבר כזה בשום תקופה, יש בלי סוף חרדים בארצות הברית, הם אף פעם לא חיו על חשבון הציבור, הצורה הזו תוביל להתמוטטות של המדינה" אמר בריאיון.

    בהמשך אמר הפרופ' על המפלגות החרדיות: "כשהם עושים כינוס של המפלגה לא רואים שם אישה אחת, רק גברים" לשאלת המראיינת, מדוע הוא לא מכבד את רצונן של הנשים החרדיות שזהו רצונם ענה: "זה לא משנה מה הן רוצות, השאלה מה הן רשאיות לעשות".

    המראיינת שאולה מה לדעתו צריך לעשות והוא ענה: "הציבור בישראלי צריך לצאת לרחובות ולהביע את דעתו. הם רוצים להפוך אותנו לדמוקרטיה עממית. אני אומר לציבור לשמור "בינתיים" על החוק". המראיינת עצרה ושאלה האם זה רק "בינתיים" והוא ענה: "האם אזרח במדינה טוטאליטרית צריך לציית לחוק?. כרגע צריך לשמור על החוק, אבל אם יהיו חוקים מסוימים שלא עומדים במבחן הדמוקרטי, ובג"ץ יאמר זאת, תהיה רשות לאנשים לחשוב מה לעשות, הם יוכלו ללכת עם בג"ץ ולא עם הכנסת".

     

     

     

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      נכון, הוא צודק! על כל החרדים לצאת לרחובות להפגין נגד האמירות האלה, אמירות שריח רע של אנטישמיות נודף מהן. יש לצאת בצורה מכבדת, ולהוקיע את כל שלוחי הרסן האלה, הנותנים דרור לחרצובות לשונם ומסיתים ומשסעים את החלקים בעמ"י. בושה וחרפה

    2. 4

      לעצור אותו על הסתה ולשלול ממנו את הפרס

    3. 3

      הפרופסור הזה כתב את העיוות שנקרא הקוד האתי של צה"ל שאסור לירות במחבל שזורק בקבוק תבערה אחרי שהוא זרק אותו אלא לחכות שיביא עוד בקבוק תבערה.
      "מי שמתאכזר לרחמנים….."

    4. 2

      האיש הזה במילים מפותלות מכשיר מרי אזרחי ומשתיל כזה ראיון בהמון אנשים הרי אהרן ברק כבר אמר שהמהלך של שר המשפטים הוא לא דמוקרטי צריך להיות דרך להעמיד כאלו אנשים לדין על קריאה למרי אזרחי לפני שימיטו אסון על מדינת היהודים

    5. 1

      חולה נפש, מוקיון מהלך על שתיים, בשר חמורים בשרו, ימ’’ש ועפרא לפומיה